WhatsApp

رنگ پوست روشن :

اگر فرزندتان رنگ پوست روشن دارد بهترین رنگ لباس پوستِ پیازی ،لباس‌ هایی با رنگ‌ ملایم ، آبی روشن، صورتی روشن، بنفش، زرد کمرنگ، رنگ های خاکی گرم، تن رنگ هلویی، سبزآبی، قرمز، آبی و سبز روشن هستند.

بهتر است از سفارش رنگ‌ های مشکی و سفید خودداری کنید. کنتراست یا تضاد رنگی شدید برای رنگ پوست کودکتان مناسب نیست و بی رنگی پوستش را برجسته‌ تر خواهد کرد.

رنگ پوست متوسط :

اگر رنگ پوست کودکتان متوسط یعنی برنزه یا زیتونی است

رنگ‌های گرم مانند قهوه‌ ای تیره، زرد، نارنجی، سبز زیتونی، قرمز و بنفش بهترین حواهند بود

از پوشیدن لباس‌ها یی با رنگ‌ های ملایم و روشن، مشکی و سفید و به طور کلی رنگ‌ های کم رنگ بپرهیزید. این رنگ‌ها برای رنگ پوست دلبندتان مناسب نیستند.

رنگ پوست تیره :

اگر فرزندتان دارای رنگ پوست تیره، قهوه‌ ای و یا حتی تیره‌ تر است؛ بهترین رنگ لباس پوستِ تیره، رنگ های تیره هستند.

 رنگ‌ های مشکی، خاکستری تیره و سرمه‌ ای بهترین تناسب را با رنگ پوستش را خواهد داشت، رنگ‌ های جیغ نیز برای شما گزینه‌ای خوبی هستند. به سبز زمردی، آبی کبود، بنفش رویال فکر کنید. سفید و رنگ‌ های ملایم نیز برای شما ایده آل هستند.

از پوشیدن رنگ‌ های خاکی خودداری کنید زیرا تناسبی با رنگ پوستش ندارد.

رنگ لباس متناسب با انواع پوست :

با توجه به آنچه که تا این قسمت از مطلب گفته شد، صرف‌ نظر از رنگ پوست، 4 رنگ وجود دارند که فراگیر هستند و برای همه با هر رنگ پوستی مناسب می‌ باشند. این رنگ‌ ها عبارتند از بادمجانی، سرخ، سبز دودی یا همان کله غازی و قرمز ملایم.

این رنگ‌ ها کمی عجیب به نظر می رسند، اما مطمئن باشید افراد با رنگ پوست‌ های متفاوت با لباس‌ هایی به این رنگ‌ ها زیبا به نظر می رسند و این رنگ‌ ها برای همه‌ افراد مناسب است.

برای داشتن یک استایل ایده آل می توانید همه این رنگ‌ ها را کنار هم قرار دهید و یا تنها یکی از این رنگ‌ ها را به عنوان رنگ اصلی استایل کودکتان در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 17 =